Haircut

Ensimmäistä kertaa neljään kuukauteen kampaajalla. Olin varannut mallinmuutosajan kesäkuulle, mutta peruin sen koska en keksinyt mitään uutta mallia – kaikki kokeiltu. Oliskin piikkisuora tukka niin leikkauttaisin geometrisen yksi toisensa jälkeen. Vaan kun elän tuulenpesä päässä, ei sit.

Tämä oli siis lähinnä lyhennys/siistimiskeikka. Sanoin Jukalle että tekis mitä lystää, mä en jaksa miettii. Sit se teki. Nyt jaksan taas ehkä hetken elää tään kans.

Näin viimeksi pari vuotta sitten kuvia, joissa olin selkäpuolelta ja mulla oli hohtava kultakutristo melkein vyötärölle saakka. En tajua enää, miten olen jaksanut elää sellaisen luutun kanssa. Nyt menee hermot heti jos niskaan ei pääse ilmaa iholle.

0 vastausta artikkeliin “Haircut

  1. Höh, kuvapettymys. Kampaaja-aaltoja kuitenkin! Ja samalla tässä utelen, mikä on se konsti — miten muut lukijat toimivat — millä voisi seurata Zepalan niiden artikkeleiden kommentteja, joihin on itse käynyt hihkaisemassa jotain? En oo löytänyt ruutua, joka ruksitaan jos haluaa ilmoituksen enkä yhden artikkelin rss:ääkään. Olenko puusilmä? No olen, mutta neuvokaa ny silti.

    Tykkää

  2. Yhden artikkelin rss tulee osoitekenttään käsittääkseni kun klikkaat artikkelin otsikkoa? Oisko?

    Mutta kaikkihan seuraa kuumeisesti joka päivä näitä päivityksii ja kommentteja, monta kertaa päivässä.

    EDIT TÄHÄN Tein vähän säätöö, nyt vois olla helpompaa? Ja tuolla META-linkeissä (oikee reuna) näyttäsi olevan tarjolla rss-syötteitä myös, toivottavasti ne on julkisii eikä vain mulle.

    Tykkää

  3. Ymmärrän. Mua niin hermostuttaa kun aina on joku haituva silmässä. Se päivä, kun leikkaan siilin, on tulos siitä etten enää kestänyt.

    Tykkää

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.