Elisa, en vielä tykkää susta kovinkaan paljon

Tää Elisa-hommeli nytkähtelee oudosti. Kävin katsomassa oma.saunalahdessa, mitä mulle muka on toimitettu ja mitä puuttuu, kun liittymän pitäisi aueta ylihuomenna ja oon melko varma että kamaa puuttuu. Oma.saunalahti sanoi että mulle on toimitettu Kotiboxi. Menin kattoo kuvia. ttu mulle mitään tuollaista ole toimitettu, ja se on kuitenkin se mökkelö joka mahdollistaa koko langattoman! No viestiä menemään tietysti. Muut kamat pitäis ollakin. En oo vaan vielä päässyt koklaamaan niitä kun liittymä ei oo auki.

Tää on ihan hillitöntä sotkemista mihin tahansa muuhun firmaan ja kaupankäyntiin verrattuna. Älkää ruvetko kukaan Elisaa, jos voitte välttää. Älkää ruvetko postiakaan, jos voitte välttää. Älkää ruvetko mitään, jos haluatte rauhallisen elämän.

0 kommenttia artikkeliin ”Elisa, en vielä tykkää susta kovinkaan paljon

  1. Mulle kyllä Saunalahdelta tuli kaikki vermeet ihan reippaasti ja oikein ja asennuskin kävi hienosti. Myöhemmin päivitin vielä liittymää, niin sain toisen kotiboxin! Harmi vaan että yhteys pätki niin saatanasti, että lopulta vaihdoin pois. Niin ja niiden nettitikku ei toiminut mun macin kanssa (en kyllä olisi moista tarvinnut muutenkaan)… Mutta ei silleen mitään pahoja fiiliksiä Elisa-Saunalahdesta.

    Tykkää

  2. Ois vaan pitänyt mennä Elisan myymälään jonottamaan, tavata elävä ihminen, ottaa tavarat käteen ja käydä läpi ne moneen kertaan. Täst ei tuu hevonpersettä kun yrittää hoitaa puhelimitse noitten kaa :-((((((((

    Tykkää

  3. Toivottavasti hommat ryhtyvät hoitumaan! Mulla on nettiongelmia puhelimen kanssa. En tiedä onko vika liittymässä vai missä, mutta ainakaan palveluntarjoajalta kukaan EI halua vastata mulle. Netti ei ole siis toiminut puhelimessa taas tiistai aamun jälkeen… On tää niin…

    Tykkää

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s