Yli kuukausi

Olipa hyvä että aloin hoitaa tätä Elisa/Saunalahtea jo yli kuukausi sitten (alkoi 23.9.), koska ei tää näytä vallan helposti käyvän.

Nyt tänään näyttää melko varmalta, että myös modeemi (jahuu!) on lähetetty mulle eilen.

Tietty, onko lähetetty vai ei, senhän uskon vasta kun se modeemi on mulla kotona. Kuulemma huomenna iltapäivällä pitäisi olla jo postissa. Jepjep. JEP JEP JEP.

0 kommenttia artikkeliin ”Yli kuukausi

  1. Mulla meni eilen juuri hermot totaalisesti Saunalahden puhelinmyyjään. Olen niiden asiakas jo valmiiksi ja sopimus katkolla, joten siksi jäin kuuntelemaan mitä sillä on asiaa. Jäbä yritti käytännössä pakkomyydä mulle 4G-mobiililaajakaistan. Selitti vaan, että Elisa päivitää näitä eikä se vaadi asiakkaalta yhtään mitään toimenpiteitä. Lähettävät vaan sen modeemin kotiin jne. Vasta kun melkein oli jo ”nimet paperissa”, niin tyyppi mainitsi, että niin tää maksaa sitten 29,90 e/kk. Siinä kohtaa olin että hetkinen hei SEIS! Mä kun luulin että se 3G:n päivittäminen 4G:hen oli vaan joku toimenpide minkä Elisa suorittaa kaikille enkä tajunnut, että mulle oltiin myymässä jotain.
    Oli niin hävytöntä myyntiä, että en olisi ostanut siltä tyypiltä sen jälkeen enää mitään, vaikka diili olisi ollut oikeastikin hyvä. Ja väänsin sen kanssa asiasta 24 minuuttia puhelimessa. Näin jälkeen päin en tajua miksen vaan lyönyt luuria korvaan.

    Pysyin silti Saunalahden ja Elisan asiakkaana, koska ei mulla niistä kauheasti muuten ole mitään valittamista. Puhelinmyyjien joukkoon vaan on sattunut yksi mätämuna.

    Tykkää

  2. Ei niiden kaupustelu kovin moraalista ole. Tästä on pari vuotta aikaa kun Saunalahti kaupitteli tähän tapaan: olet DNA:n asiakas, haluatko halvempaa palvelua, hyvä, ai joo PS se tulee sit Saunalahdelta eli vaihdat palveluntarjoajaa. Pöyristyttävää!

    Mä en olis hetkeäkään Elisan/Saunalahden asiakkaana ellei taloyhtiö olisi näin valinnut.

    Tykkää

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s