Kahdeksan kysymystä

Ta-miit on hengissä! Laittoi testiikkelin jonka tein ja luovutan nyt edelleen:

Tämän persoonallisuustestin idea on, että kirjoitat mitä todella tunnet ja mitä ihan ensimmäiseksi tulee mieleen. Voit vastata useampaankin kysymykseen samalla tavalla. Älä lue kaikkia kysymyksiä, äläkä lopussa olevia vastauksia etukäteen! Tee testi, ennen kuin luet lopussa olevat tulkinnat ja minun vastaukseni. Vastaa spontaanisti vain yhteen kysymykseen kerrallaan, älä kurki seuraavia kysymyksiä vaikka mieli tekisi. ET KURKI! ETKÄ KURKI TULKINTOJA!

Nyt lähtee:

1. Tähyilet merelle, mitä tunnet? Keskity ensimmäiseen vaikutelmaasi. Voit sulkea silmäsi tunteaksesi sen paremmin…
.
.
.

2. Olet kävelemässä metsässä ja katsot alas maahan. Kirjoita mitä tunnet.
.
.
.

3. Mitä tunnet, kun katselet lentäviä lokkeja? Voit hyvin vastata nopeasti ja lyhyesti.
.
.
.

4. Entä hevoslauma? Kirjoita, mitä siitä ensimmäiseksi tulee mieleen. Älä mieti kauaa.
.
.
.

5. Olet autiomaassa ja seisot muurin äärellä. Muurissa on pieni aukko, josta voit nähdä muurin takana olevan keitaan. Mitä teet? Älä kirjoita pelkästään mitä tunnet, vaan keskity siihen, mitä tekisit tässä tilanteessa.
.
.
.

6. Olet edelleen autiomaassa. Olet täysin nääntynyt ja yhtäkkiä näet vesikannun. Sillä, mitä teet, on merkitystä tässä kysymyksessä. Vastauksesi voi olla lattea ja tylsä, mutta kirjoita se silti.
.
.
.

7. Olet eksynyt metsään ja näet talon, jossa on valot. Mitä teet?
.
.
.

8. Olet sumussa. Keskity jälleen toimintaan ja kirjoita, miten käyttäytyisit.
.
.

KYSYMYKSET LOPPUU TÄHÄN.

************************************

Huomasin että omat vastaukseni olivat tosi, tosi suppeita Ta-miitin tarinoiden rinnalla mutta näillä mennään, kuten kuluneehko sanonta loitsii. Teen nyt silleen, että laitan peräkkäin tulkinnan ja oman vastaukseni, ja loput jää lukijan huviksi ja mielenylennykseksi.

TULKINNAT

1. Asenteesi elämää, tunteita ja tuntemuksia kohtaan.
Mun vastaus: Oma pienuus. Vapaus.

2. Se, mitä tunnet perhettäsi kohtaan.
Mun vastaus: En mitään.

3. Asenteesi naisia kohtaan.
Mun vastaus: Vapaus.

4. Asenteesi miehiä kohtaan.
Mun vastaus: Kiinnostus, jännitys, esteettinen ilo.

5. Elämänstrategiasi ja päämääräsi. Tapa, jolla ratkaiset ongelmasi.
Mun vastaus: Katson keidasta aukosta ja otan sitten askeleen taaksepäin ja tarkastelen muuria: kuinka pitkä se on, kuinka korkea se on? Mietin, tarvitseeko mun päästä keitaalle vai lähdenkö ylipäätään liikkumaan minnekään ja jos lähden, minne suuntaan.

6. Kuinka valikoiva olet seksielämäsi suhteen. Kumppanin valinta.
Mun vastaus: Tottahemmetissä otan kannun käteen ja maistan vettä. Jos se tuntuu olevan ok, juon.

7. Valmiutesi avioliittoon.
Mun vastaus: Katson taloa kauempaa ja lähestyn sitä varovasti. Yritän nähdä ikkunoista sisälle. Jos kaikki vaikuttaa vaarattomalta, voisin mennä koputtamaan ovelle, kysyä neuvoa tielle pääsemiseksi ja pyytää puhelinta lainaksi. Ehkä. (btw olen erityisen kiitollinen tuosta ehkästä)
 
8. Asenteesi kuolemaa kohtaan.
Mun vastaus: Mitä huonompi näkyvyys on, sitä varovammin yritän liikkua, jos on tarve mennä jonnekin. Yritän katsoa sekä sumun läpi että jalkoihini.

Itseäni hihitytti useampikin vastaus :-D Aika bullshais-testi mutta olihan tää hauska tehdä. EDIT: Bullsheisilla tarkoitan lähinnä, että jos kysytään vaik lokeista ja hevosista, niin nehän on eläimiä, joten mun lähtökohta on heti positiivinen ja utelias. Mitä se ei suinkaan olisi jos kysytään naisista tai miehistä. No, onhan niistä monista esteettistä iloa, mutta…

older-i-get-everyone-can-kiss-my-ass-300x234

2 kommenttia artikkeliin ”Kahdeksan kysymystä

  1. Jei, elossa ollaan! Seuraavaksi kerron, mikä vei täysin mehut ja piti kirjoittamiseen tarvittavat aivosolut narikassa.

    Huuhaatahan tämä testi on, mutta minua riemastutti useampikin osuva kohta: lokeista puuttuva volyymin- ja ahneudensäätönappula, hevosten valtataistelut (nähnyt kauheita dokkareita, joissa johtajuuskamppailuissa purraan ja potkitaan niin että henki meinaa lähteä) sekä sensuroitu ajatus, että jospa mökki josta menen kysymään apua, onkin amerikkalaisen ja se säikähdyksissään ampuu minut :)

    Tykkää

  2. Mä laitoin tuloksiin tosiaan vain lyhyen ensivaikutelman, minkä sain mielikuvasta. Siksi nolosti sekä lokeissa että meressä ’vapaus’, mut kun se oli! Se metsämaasto taas ei antanut mulle mitään. Onhan tuolla rymytty, epätasaista ja höttöistä, mulle siitä tullut mieleen mitään fiiliksiä. Hyvä kun nykyisin voi kävellä selvässä maastossa ;-)

    Tykkää

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s