Muija on niin kova!

Melkein tippa tuli silmään kun luin tämän jutun. Positiiviset poikkeukset on vaan niin kovii! Jei! Olen toki, Ruki Verin blogin lukijana, tiennyt että donna on opettaja ja aika välkky, mutta jumalauta, tuon ulkonäön lisäksi vielä Suomen älykkäimpiä ihmisiä! Siis kovimman 2% joukossa. Pää maahan! (taas?… johan se oli valmiiksi maassa Gaultierin ja Bowien takia. Saa jatkaa!)

Yksi kommentti artikkeliin ”Muija on niin kova!

  1. Se mitä oon ite vilkuillut niitä Mensan testejä… ei tulis kesää. Jos on viis kuviota ja kysytään, mikä siihen kuudenteen ruutuun tulee, mä veikkaisin ehkä että perhonen, tai mummonmökki, mistä mä tiiän. Numerosarjoissa vielä kauheempaa. Oon numeroitten kanssa niin zero (oo, numero!) että en ymmärrä miten oon saanut asunnon ostettua ihan järkevällä prosessilla. ”Miten tämä numerosarja jatkuu?” Jaa, varmaan ihan hyvin. Jos se ottaa taksin, pääsee ehkä nopeemmin perille. Jep.

    Tykkää

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s