Pelastus

Tästä ajatuksesta ei saa kyllä penniäkään, mutta mun pari viikkoa tää saattaa pelastaa. No, palkkapäivä on siis parin viikon päässä, ja koska talous on edelleen kuralla erinäisten kissa-asioiden takia (suomeksi: en haluaisi käyttää luottokorttia, velkaa on jo tarpeeksi), pitää keksiä jotain. Puurot pelastelee sekä aamuja että myös päiviä siinä vaiheessa kun ei enää oo varaa mennä lounaalle.

Illat? En ole koskaan ollut roskaruuan ystävä, mutta nyt huomasin että pakastepizzahan on nerokas juttu. Joku tohtori Ötkerin pikkuinen kasvispizza maksaa max kolme euroa, ja on ihan täysi ateria! WUUUUU meikä ja pakastepizzat, mikä kiehtova uusi yhdistelmä! Pitäähän niitä tietysti maustaa ite lisää, mutta se on pieni vaiva.

Joskus kevään kuluessa vielä… Tai kesään mennessä… Olen taas velaton. HUOH. Sitä odotellessa!

7 kommenttia artikkeliin ”Pelastus

  1. Suosittelen tohtori ötkerin mozzarella-pitsaa. Se on mun lemppari ja pelasti monet lounaat kotona ollessa. :)
    Ja sit muistelen, että se neljän juuston versio oli kans hyvä. Mutta halpoja ne tosiaan on, hämmästyttävän halpoja siihen nähden, että siitä tulee ihan täyteen.

    Tykkää

  2. Kiitti peipeet! Oon nyt maistanut Ötkerin pikkuista pinaattipizzaa ja mikähän se toinen oli (oon kasvissyöjä), ja kyllä, ihan täyteen tulee! Rainbowta en oo maistanut.

    Tykkää

  3. Löysinpäs tänne! Mä olen syönyt viikkoja jo Lidin juustotäytteisiä tuorepastoja ja kylmähyllyn purkkipestoa. Se on järkyttävän hyvää, Voisin syödä sitä minkä tahansa, vaikka jäätelön kanssa, tai vaikka purkista suoraan.

    Tykkää

    • Itse asiassa just nyt onkin jääkaapissa tota Lidlin pastaa! En oo vielä maistanut, on aika pitkät päiväykset :)

      Tykkää

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s