Ahi

Ei nyt silleen ahista, mutta joo tavallaan. 1) Työ. Kuusi päivää takana. Voisi olla taas loman aika. 2) Kirjasto. Hirmu huonosti olen saanut lukemista! Pakko turvautua omaan hyllyyn, jahas ja mitä siellä on kesken? Kråkflickan trilogin på svenska. Äääh okei, luetaan sitä sitten. Vaikkei nyt kyllä jaksaisi muuta kuin suomea. 3) Huono omatunto. En leiki tarpeeksi kissojen kanssa. Noi vieraantuu musta kokonaan! Pikkukissakaan ei enää nuku mun petissä. Isokissa väistää mua joka paikassa paitsi kahdella tasolla saa silittää ja pussailla. Illat on liian lyhyitä!

Noista kolmonen on häiritsevin. Joka päivä on uniikki ja kokemukset kasautuu. Kissojen jokaisen päivän pitäisi olla onnellinen! Täällä se on mun vastuulla. Enkä näköjään pysty sellaista toimittamaan, ainakaan niin että omat standardit täyttyisi. Onhan tää nyt hemmetti että vanhempi kissa pelkää mua, vaikka keväällä kahdestaan asuessa ehdittiin jo hyvin kavereiksi. Tuli mun viereen nukkumaankin välillä. Moiset enää muisto vain. No, pitää yrittää parantaa, eihän tässä muutakaan voi. Omaan toimintaansa voi sentään vaikuttaa… Jossain määrin.

2 kommenttia artikkeliin ”Ahi

  1. Minulla on sama ahistus toisinaan, kun huomaa miten kovasti kissat a) haluavat läheisyyttä koko illan kun olen kotona b) mököttävät koko illan, kun en ole ollut niiden kanssa. Molemmista tulee huono-omatunto poissaolosta.

    Tykkää

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s