Käyty paikoissa

Yks kaveri on sellainen, että se tekee pitkiä matkoja yksin. Kunnioitan häntä sojona käsi lipassa jo monien muidenkin juttujen takia, mutta tää on erityisen kuuliota mun mielestä. Mä taas olen matkailijoitten toiveihminen silleen, että jaksan kyllä kuunnella selostukset ja katsella kuvat no prob, koska itse pääsen niin harvoin mihinkään.

Eilen istuin matkailijan sohvalla nauttimassa Etelä-Amerikan kiertueen osasta kaksi. Eka osa oltiin käyty jo kuukausi sitten, mutta kun matka oli niin pitkä, niin tarinatkin tuli jaettua kahteen osaan. Ja voi vitsit, kyllä maailma on tosi ihmeellinen, kun vaan viittii mennä katsomaan! Ne kuvat, ne kuvat. Pöyristyttävän upeita! Vuoristot, suola-aavikko, ihmiset, kylät, kaupungit, juhlat, vaatteet, kulkuneuvot… Eikä siinä kaikki – olin jo aikaisemmin imaissut osia Kiinan-matkasta ja Indonesian turneesta, mutta nyt näin vielä näistä tehnyt albumit. Itsellekin tuli sellainen olo, että melkein saatoin olla mukana :-D

(Nyt se on lähdössä Taiwaniin.)

Mun kotiseutumatka suuntautui taas Bruno-kirpparille. NYT oli paljon myyjiä! Melkein kaikki pöydät käytössä! Löysin lukunutun tms. jota voi pitää petissä lukiessa, ettei tuu vilu. Plus Nanson mekon. Plus just sellaisen juustohöylän, jota eilen olin ajatellut. Plus kissoille pari Arabian lautasta, jotta päästään noista Tiimarin roskaposliineista eroon.

Tää on kyllä melko käsittämätöntä, että mitäänhän ei ihminen varsinaisesti tarvitse, mutta silti aina jotain tarttuu mukaan. Oisinko kerran vai kaksi päässyt Brunolta ostamatta mitään.

Eilen vein Fidalle kahdet mustat kengät ja yhdet ikkunaverhot, ja samantien kävin sityssä ostamassa uudet kahdet mustat kengät. Mut kengät on mulle vähän erikoistapaus, koska niitä vaan pitää ostaa uusia, koska vanhat ja pehmenneet ei tue mun jalkoja yhtään. Ja tukeahan ne pullaparat tarvitsee.

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s