Puuttuvat klassikot

Voi järkytys. Huomasin, että en ole koskaan nähnyt Papillonia. Kuvittelisin, että oon sekoittanut sen Alcatrazin vankiin. No, kirjasto mitä mainioin mesta korjasi tämänkin puutoksen. Papillon 2 h 20 min suoritettu eilen.

En tiiä, onko vielä törkeempää, että en ole nähnyt koskaan Kauriinmetsästäjää. Siihen muistan pari syytäkin: 1) metsästys 2) Vietnam. Mutta henmetti, onhan se nyt sentään klassikko. Ja tämä homma korjataan tänään. Kolme tuntia.

Aika jännää, että nuo kumpikin on noin pitkiä. Eihän noihin aikoihin tehty yli kaksituntisia, mikä taas nykyään näyttäis olevan joka jätkän tavoite.

5 kommenttia artikkeliin ”Puuttuvat klassikot

  1. Yllättävää kyllä mä olen nähnyt noi molemmat vaikken oo mikään leffafriikki. Mutta…lukematta on Sinuhe egyptiläinen, Rikos ja rangaistus, Montgomeryt, Dickensit ja aika monet muut. Ja kumminkin on koko ajan vähitään yksi kirja menossa. Mut en ota siitä stressiä.

    Tykkää

    • Sinuhe ei oo edes tylsä! Kuten ei monet muutkaan Waltarit. Esim Valtakunnan salaisuus mulla on ihan omassa hyllyssä. Ihme: suomalainen vanha teksti ja uskontoon liittyvä sisältö. Mutku se on vaan hyvä :-D

      Tykkää

      • Oon lukenut melkein kaikki muut Waltari, mut toi on jäänyt väliin. Mulla on se jopa itsellä sellaisena valtavan isona kuvitettuna laitoksena ja siks se pitäis lukea pöydän vieressä istuen. Ja se ei oo mun lukupaikka. Joo-o, huonoja selityksiä.
        Luin muuten Tiklin alusta uudelleen, oli se hyvä. Oli vaan eka kerralla huono lukufiilis.

        Tykkää

        • Jaa mut ei oo pakko lukea sitä omaa. Lainaa kirjastosta kätevämpi koko!
          Tikli oottaa mulla vielä, nyt oon saanut paljon lainakirjoja.

          Tykkää

  2. Paluuviite: Puuttuvat klassikot, jatkuu – Penni ajatuksistani?

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s