Bugi

Nyt on bugi elämässä. Mun kirjastovarauslista on täynnä! En saa enää varata uutta, ennen kuin saan jotain jonosta pois! No enhän mä saa mitään jonosta pois, ennen kuin edellinen kaveri palauttaa lainan. Nää kun on (melkein) kaikki uusia kirjoja/leffoja, niin onhan siellä varaajia ennen mua vaikka minkä verran.

Hätäapuina olen nyt haalinut kaikki Mankellit joita en vielä ole lukenut, ja omasta hyllystä olen aloittanut Tiklin uudelleen, ja sit on vielä se Kråkflickankin kesken (ehkä ikuisesti). Kun ei voi mennä nukkumaan ilman kirjaa. Vähän pitää lukea, edes pari sivua jos ei muuta jaksa. Kyllä silmät ilmoittaa, milloin on aika unijukkelin.

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s