Löytyi!

Se löytyi! Mun pieni kadonnut ruuvimeisseli! En siis ole vieläkään kadottanut mitään! (no, ”mitään”… varmaan oon joskus kadottanut jotain, mutta) Ja tällä pienellä oli muassaan kaveri, toinen pieni ruuvimeisseli :-D Eli nyt mulla on ainakin kolme minimeisseliä. NYT ne on kaikki samassa laatikossa, ettei mun tarvii enää parkua ”kadonneita”.

Huh. Toi löytyi, kun etsin, missä mun naulat mahtaa olla. Mulla on remppakamoja typerästi ainakin neljässä eri paikassa. Mutta kun mihinkään niistä paikoista ei mahdu kaikki. Ja voi hitsi sitä ruuvien ja naulojen määrää :-((( Olen sentään tässä joku vuosi minigripittänyt niitä, ettei kaikki leiju ihan miten vaan. Mutta silti. On niitä liikaa tai liian vähän. Olisin äsken tarvinnut baarituolin korjaukseen paria ruuvia, mutta mikään ei ollut sopiva. Tein sitten hätäratkaisun naulaamalla puisen leipäalustan pitämään tuolia kasassa. Uuden osto edessä kuitenkin ihan päivissä tai viikoissa, ei tuosta enää tuu vehjettä. Se leipäalustakin alkoi kärsiä heti kun joutui uusiin hommiin.

5 kommenttia artikkeliin ”Löytyi!

  1. ”There is nothing like looking, if you want to find something (or so Thorin said to the young dwarves). You certainly usually find something, if you look, but it is not always quite the something you were after.” (Tolkien, The Hobbit) ;-)

    Tykkää

  2. Eläimethän menee joskus piiloon lisääntymään (mummolan koira ainakin meni navetan alle poikimaan), niin että jos toi sun ruuvarisi teki samoin!

    Tykkää

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s