Kansalaisvelvollisuus suoritettu

Angry Birds nähty! Ei ollut yhtään ikävystyttävä. Ainoa kerta kun katsoin kelloon oli se, kun alkoi hirveä sutina kankaalla, ja olin kuullut että viimeiset puoli tuntia on erittäin hyvää tavaraa ja kovaa mennään. Kello vahvisti että jep, nyt alkoi se puolituntinen. Reipasta!

Mulle Änkkärit ei ole muuten tuttu, paitsi tunnen jokusen sitä tekevän ja tehneen ihmisen. Mutta en ole esim. pelannut ikinä. Pelin juonen toki tunnen, ja samaa tarinaa oli leffassakin. Katsoin 2D orig -version.

Olin katsomossa ainoa keski-ikäinen. Oli hienosti väljää, koska olin valinnut hyvän showtimen: vähän yli neljä perjantaina. Siihen aikaa ihmisillä on yleensä ihan muuta mielessä kuin leffa. Myös viikonlopun ensimmäiset esitykset on käteviä, mutta ei varmaan päde Änkkäreihin vielä pitkään aikaa. Siksi nyt näin.

Imagessa on jännä näkökulma elokuvaan. ”Angry Birds on elokuva, jota Soldiers of Odinin jäsenet voivat näyttää jälkipolvilleen”. Hetken aikaa joutui miettii, miten tään lukeminen etukäteen tulee vaikuttamaan katsomiseen. Eipä juuri vaikuttanut.

Ensi-ilta USA:ssa tänään. Jännää, miten käy!

4 kommenttia artikkeliin ”Kansalaisvelvollisuus suoritettu

  1. Minä kävin katsomassa Angry Birdsin keskiviikko paikallisessa teatterissa (joka sulkee ovensa tämän kuukauden lopussa – en ole kannattanut tarpeeksi..). Siellä oli 18 lasta ja 10 aikuista. Olin ainut ilman lapsi seuraa. Ja nautin! Miten hauska ja tiivis juoninen elokuva, jossa ei tarvinnut hikoilla jännityksestä eikä katsoa kelloon. Sen jälkeen oli hyvä fiilis. Aika hyvä sanon :D

    Tykkää

  2. Mä kävin kans katsomassa ton 3D-versiona (orig.). Ihan hauska eikä liian pitkä. Mähän pelaan myös Angry Birdsiä, joten ainoa mihin olin vähän pettynyt leffassa, oli se, ettei Terencen supervoimia oikein hyödynnetty. Olisin etukäteen veikannut, että hän on se leffan lopullinen stara. Mutta ei sitten. Ehkä se on vaan sitten mun pelitaktiikkani. ;D

    Tykkää

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s