Toinen kokeilu nyhtökauraa

Nyt en ookaan enää ihan varma, ettenkö ottais pakettia jos sattuu olemaan kaupassa, vaivattomasti tyrkyllä…

Aloin laittaa samalla lailla kuin eilen, koska mulla edelleen oli sipuleita, sieniä, korianteria ja kookosmaitoa. Mutta nyhtiksen laitoin toisella lailla. Otin puolet jäljelläolevista ja hukutin ne soijaan muutamaksi minuutiksi. Sitten muitten kanssa pannulle hautumaan. Ja ettäkö tuli namia! Hämäisi kaikki lihansyöjät kuus nolla! Hitsi, mä oon hyvä :-)))

Unohdin ottaa kuvan, mutta eipä siinä muuta eroa kuin että soijan takia tämänpäiväinen ykä näyttää enemmän ruskealta kuin eilinen vihertävä.

5 kommenttia artikkeliin ”Toinen kokeilu nyhtökauraa

  1. Mä tein tänään ensimmäisen nyhtökaurakokeiluni. Laitoin vaan pastaa ja pestoa, vähän paistoin pannulla öljyssä sitä nyhtöasiaa, eli ei mikään gourmet, mutta maistui ihan hyvältä. Ainoa mikä mua häiritsi, niin ensinnäkin se haisi tosi pahalta pannulla (mutta ei kyllä lautasella enää) ja sitten se koostumus oli hirveän isoja kökköjä. Ehkei sille voi mitään, mutta ite tykkäisin hieman ”hienommasta” koostumuksesta. Mut siis joo, voin ostaa toistekin, kunhan ei tarvi metsästää.

    Tykkää

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s