Elämäntavat!

Olen nyt viime ja tänä vuonna käynyt parissa syöpäleikkauksessa. Nyt varsinkin tämän äskeisen isomman jälkeen mieli tekisi huutaa pilli punaisena kaikille elämäntavoista. Sillä oikeasti, jos on hyvä peruskunto (vähän treenii ja vitskuja päälle) eikä tuota tupakkia (kaikin tavoin myrkky) eikä alkoholia (hermomyrkky) liiemmin koneistossa, niin leikkauksista toipuu NIIN paljon nopeemmin ja paremmin. Tässä äskeisessä leikkauksessa sairaalassaoloaika arvellaan rutiinilla kolmeksi viikoksi. Mä olin kotona jo yhdentenätoista päivänä, ei edes kahta viikkoa siis. Avainsanat tulikin yllä. Mutta turhaanpa sitä kellekään huutamaan ja markkinoimaan, jokainen elää niin kuin elää ja sitten vaikeessa paikassa katotaan, kannattiko.

Nämä mun syövät ei muuten liity tupakkaan tai alkoholiin mitenkään. Nää on pelkkää vittuilua, ja seuraavana vuonna katotaan varmaan taas, josko löytyisi joku vielä harvinaisempi syöpä kuin mitä nyt oon arpajaishatusta nostanut.

5 kommenttia artikkeliin ”Elämäntavat!

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s