Miehille tehdään parempaa

Olen sanonut jo aikoja sitten ihan perstuntumalla, ja nyt se on myös tutkittu: miehille tehdään parempilaatuisia vaatteita kuin naisille. Johan tuon näkee kaupassa ja viimeistään omassa vaatekaapissa. Mistä rekistä lähti se musta villatakki, joka kesti kaksi viikkoa, ja mistä osastolta se musta villatakki, joka on kestänyt jo kahdeksan vuotta? Niinpä justiinsa.

Aina välillä päätän, että en osta miesten puolelta vaatteita enää, mutta kyllä nyt taas innostaa ihan toiseen suuntaan. Jos joku saa traumoja siitä, että viihdyn miesten vaatteet päällä, niin mitäs se mulle kuuluu. Traumansa kullakin…

4 kommenttia artikkeliin ”Miehille tehdään parempaa

  1. Minä taas olen tehnyt tietoisen päätöksen ostaa vaatteeni miesten osastolta, ja suosittelen sitä muillekin. No mitä kun ne on kestävämpiä, parempia, mukavampia, eikä tarvitse ostaa 4 kokoa tavallista suurempia riepuja, että ne saa päällensä (tää kokohomma pätee erityisesti housuihin.)

    Olen myös todennut kuten sinäkin, että jos se jotakuta häiritsee, häiritköön. Ei ole mun ongelma.

    Tykkää

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s