Selvisihän se

Kiva sähkömies!

Kiva sähkömies!

Talossa tehtiin siis sähköremppa 2012. Siitä lähtien mulla ei ole ollut antennipistokkeita, koska (en ole tarvinnut ja) pistokerasian kansi oli kiinnitetty vaakasuuntaan kun se olisi pitänyt kiinnittää vertikaalisti. Äärettömän huvittunut sähkömies käänsi kannen ja vualaa, taikaa – antennipistokkeet! En tiä minkä alan spesialisti oli sen kannen alunperin laittanut, mutta kieltämättä toimivamman näköinen nyt.

Sitten Eliza Paahde. Sama jamppa ystävällisesti etsi mulle kanavat, mutta jäätiin jumiin samaan mihin edellisen yrittäjän kanssa: kuva nätti, ääntä ei.

Ai niin, mulla ei ole televisiota.

No ei tietenkään oo! Ei kukaan ikinä kysynyt, onko mulla televisio, ja mä luulin, että näyttö riittää. Eeeehei nyt sentään… Pitäis ostaa se ja tuo ja tuo jotta ääni kuuluisi, joten pian jampan lähdettyä soitin Elizalle ja peruin kaupan. Ihan hyvin suhtautuivat.

2 kommenttia artikkeliin ”Selvisihän se

    • Onks pakko jos ei haluu? Eiku oikeasti, en edes halunnut koko Paahdetta. Joten nyt kun oon palauttanut kamat, unohdan koko jutun.

      Tykkää

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s