Hyvä yövieras, kyllä ottaisin tänne asumaan

Sain taas yövieraan, sen ainoan saman joka täällä asunnossa on ikinä nukkunutkaan. (Hetkinen, siis nukkunut yhtäaikaa mun kaa. Kissanhoitajia tääl on toki yöpynyt.) Niin hienoa. On kiva nukkua samassa huoneessa tutun hyvän ihmisen kaa. Vaikka eka yö meni kyllä nukkumisen suhteen suteen: valvoin 02-06. Tommonen kun sattuu ennen työpäivää, niin jep. Toinen yö olikin sitten täydellinen: nukuin pillerillä viiteen asti ja ilman pilleriä siitä zzz puoleen yhdeksään. Luksusta.

Minttu teki mulle myös reikihoidon ja tarotit. Reikihän on periaatteessa pelkkää koskettelua ja melkein-koskettelua, mutta kun rentoutuu ja antaa toisen vaan tehdä, niin jänniäkin voi tapahtua. Mä unohdin välillä kokonaan, että Minttu oli siinä, leijuin vaan jonnekin lähemmäs unta. Eka kerta tätä. Ihan jepa keikka!

Taroteista en ole varma, oliko eka kerta. Jotenkin tuntuu, että joku nainen (M?) on tehnyt mulle sen ennen. Eniveis, kiintoisaa. Katellaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan, voi vertailla näihin muistiinpanoihin sitten. Joka tapauksessa tulevaisuus saattaa olla nyt mielenkiintoisessa käänteessä. En oo kauhean huolissaan, koska tosiasiat on mitä on, en mä niille tällä istumalla voi mitään. Paitsi tuo ei tietenkään pidä paikkaansa, jos kissa vaikka sairastuu, silloinhan mä meen täällä pitkin seiniä ja häiriköin kaikkia mahdollisia tahoja, kunnes misse on terve taas :-D

Arvostan Mintun käyntejä suunnattomasti. Täysin vaivaton vieras ja tuo hyvää mieltä tullessaan. Ikävää, kun sillä on omakin koti – ottaisin mielellään tänne asumaan :)

Käytiin myös Kallion krijastossa. Siellä on yläkerrassa tämmönen jännä luola.

Käytiin myös Kallion kirjastossa. Siellä on yläkerrassa tämmönen jännä luola.

kirjasto1

7 kommenttia artikkeliin ”Hyvä yövieras, kyllä ottaisin tänne asumaan

  1. Tää on nyt vähän kulunut sanonta, mut sanon kumminki: hyvät ystävät on painonsa arvoisia kullassa. Olet onnentyttö, kun sulla on hyvä ystävä.

    Liked by 1 henkilö

    • Minttu on tosi jees. Se muistaa ystävätkin, vaikka sillä on oma perhe. Olen nähnyt niin raakaa päinvastaista toimintaa joiltain ex-”ystäviltä”. Siksi ne onkin ex.

      Tykkää

  2. 😍 kuehänmäteemitään. Mä tuun vaan lepolomalle ja kissiterapiaan ja mua hellitään leffoilla ja jutuilla ja herkuilla. Ei oo vaikeeta uhrautua kuule. 😄

    Liked by 1 henkilö

  3. Oli muuten pakko vielä jatkaa: nyt, kun puoliso on ollut melkein 2 viikkoa flunssassa ja hortoillut täällä pää täynnä räkää ja huonossa jamassa JA ipana vetänyt flunssaa kunnes huipensi hommat viikolla kuumeeseen ja tänään löytyi muhkea molempikorvainen märkätulehdus tärykalvoista, niin onhan nää niitä tilanteita, ettei näistä lähetä. Arki vie, ja ipana menee aina edelle.

    Sitä aikaa kun jää, sen käyttäisi useimmiten itseen (neulomista, rauhaa, lukemista, kylpy, kävely, jotain itsekästä), ja sitten jos sitä vieläkin jää, voi vaikka viettää sosiaalista elämää :) Eli tää on varmaan monella se syy, miksi sosiaaliset kuviot kapenee. Meillä sentään vain yksi ipana, ja mulla loistava puoliso, joka hoitaa ipanan suvereenisti mun tekemättä makarooniloodaa pakkaseen – ja ipanakin alkaa kohta olla koululainen, jolloin sitä aikaa syntyy enemmän käytettäväksi.

    Mutta se, että unohtaa ystävät, sitä en tajua. Kyllä niitä voi muistaa vaikka elämä ois tätä kakara-arkea. Ja ystävät on hitsi vieköön HENKIREIKÄ, jolla tän arjen jaksaa painaa.

    Multa lähti muutamia ystäviä ilmeisesti siksi, että ylipäätään on ipana. Vaikka kuinka niitä muistin ja muistan, ei niiltä tule enää vastakaikua. Olen yhtäkin lupausta saunaillasta kysellyt perään nyt noin seitsemän kertaa ja 1,5 vuotta ja alkaa vähän tuntua, että olen idiootti kun en tajua vaan kadota. Olin kato ennen niin jännä. Kirjailija ja sinkku ja nettimisse ja kaikkee. Ja nyt vaan tämmönen tavallinen perheenemäntä :D

    Mutta siis pitkät unet, päikkärit, kävelyä siellä täällä, leffaa ja ruokaa ja hiljaisuutta/juttelua oman tunteen mukaan on mulle Lepokoti Leppoisaa, joten mä voin tulla ”hoitamaan” aina välillä kyllä. Iso <3 ja silleen!

    Tykkää

  4. Tänne mahtuu, ja kissat on myös hirmu iloisia aina kun tapahtuu jotain muuta, ja tulee kiva ihminen kylään ja rapsuttelemaan!

    Tiiätkö, mä ihmettelen sun kokemusta tästä ”ennen julkkis, nyt tavis” -kuviosta. Koska kaikki me jotka tunnettiin tai tunnetaan sut henk.koht. mehän kumminkin ymmärretään, että on Minttu-an-sich ja sit on ne muut jutut siinä päällä. Nicht? Ja jos kirjailijuus jää tauolle eikä sfnettiä enää ole ja sit Mintulla on perhe myös, niin silti ”on Minttu”. Se sama pohja, josta tykättiin ennenkin. No mut, ei sillä ole väliä jos mä ihmettelen, sun kokemus on sun kokemus. Nuorempana sitä luuli, että mitään ex-ystäviä ei edes tulisi, koska kyllähän kaikkiin nyt voi säilyttää jonkinlaiset välit. Wrongooooo.

    Tykkää

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s