Kalsa!

Kuulostaa niin keskieurooppalaiselta nillitykseltä, mutta onhan tuol ulkona kalsa heti kun mennään plussapisteistä nollaan! Brr! Ja mulla on sentään villaiset alusvaatteetkin, eli oon pukeutunut paremmin kuin minään talvena ennen tätä.

Kävin katsomassa viittä punanuttupentua, heidän äiskää ja Sulo-setää. Sain puuroa ja hedusoppaa. Jos siinä on mitään perää, että vuosi sävyttyy sillä millä se alkaa, niin mulla on hyvät eväät nyt jo mukana.

"Sulo- setä, älä mee niin lujaa, mulla on sulle asiaa!" - "Niin teillä kaikilla tuntuu olevan..."

”Sulo- setä, älä mee niin lujaa, mulla on sulle asiaa!” – ”Niin teillä kaikilla tuntuu olevan…”

Siinä ne on kaikki viisi pentua ja äiskä <3

Siinä ne on kaikki viisi pentua ja äiskä <3

Lukijoille ja kommentoijille oikein hyvää uutta vuotta!

4 kommenttia artikkeliin ”Kalsa!

  1. Äh, täälläkin nämä ihanuudet pompsahtaa esiin, mä en kestä!
    Mutta on tosiaan hyvä alku vuodelle, sillä eteenpäin! Hyvää uutta vuotta!

    Liked by 1 henkilö

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s